Grosglockeren w czerwcu 2017

Jedziesz i masz wolne miejsca w samochodzie ? w Grupie raźniej? Trafiłeś wprost idealnie - tutaj zamieszczamy propozycje wyjazdów.

Moderator: Moderatorzy

roslina
 
Posty: 14
Dołączył(a): Cz 18 sie, 2016
Ulubione góry: Tatry

Grosglockeren w czerwcu 2017

N 12 mar, 2017

Witam szukam chetnych na grossglockeren posiadam auto wyjazd z okolic Krk jest ktoś chętny? ?

wajheczka
 
Posty: 27
Dołączył(a): So 15 mar, 2014
Ulubione góry: bieszczady

Re: Grosglockeren w czerwcu 2017

Pn 20 mar, 2017

Cześć
Jak ekipa zebrana na wyjazd?
W jakim terminie chcesz jechać?
Którym szlakiem wejście ?
Na ile dni wyjazd?
Gdzie noclegi?
Masz jakieś doświadczenie, wiedzę odnośnie używania liny mam tu na myśli lodowiec i ewentualnie asekuracji pod szczytem czy może bez liny i uprzęży wyjście?
Pozdro

TOM
 
Posty: 50
Dołączył(a): Wt 13 lis, 2012
Ulubione góry: WSZYSTKIE

Re: Grosglockeren w czerwcu 2017

Pn 20 mar, 2017

Hej
Podaj termin wyjazdu i powrotu oraz ile Masz miejsc (może być 3 chętnych )
pozdro TOM

kleks
 
Posty: 4
Dołączył(a): Pn 10 kwi, 2017
Ulubione góry: wszystkie

Re: Grosglockeren w czerwcu 2017

Pn 10 kwi, 2017

Hej,
co z ekipą - zebrana?
Byłbym chętny na wyprawę.
Termin przez cały czerwiec pasuje :D

Pozdro

Avatar użytkownika
gobo
Moderator
 
Posty: 680
Dołączył(a): Wt 29 maja, 2007
Lokalizacja: Rybnik
Ulubione góry: puste

Re: Grosglockeren w czerwcu 2017

Pn 10 kwi, 2017

W sumie nie moja sprawa, lecz sugeruję dogadać się, czy na pewno chcecie jechać na ten sam szczyt.

TOM
 
Posty: 50
Dołączył(a): Wt 13 lis, 2012
Ulubione góry: WSZYSTKIE

Re: Grosglockeren w czerwcu 2017

Wt 11 kwi, 2017

Był tylko temat widmo a nic po zatem / ale jeśli ktoś ma samochód i miejsce dla chętnej pary - czekamy !

roslina
 
Posty: 14
Dołączył(a): Cz 18 sie, 2016
Ulubione góry: Tatry

Re: Grosglockeren w czerwcu 2017

Pn 01 maja, 2017

Witam temat widmo to nie jest!
Plany się pozmieniały i przesunął wyjazd na wrzesień.
Jeśli ktoś chętny to zapraszam. Jeszcze nic nie ustalane ale napewno jeśli chodzi o koszty to jak najmniejsze czyli spanie w namiocie auto mam duże peugeot 807 na gaz
Termin to napewno początek września wszystko do ustalenia pozdrawiam

feler 11
 
Posty: 27
Dołączył(a): N 18 wrz, 2016
Ulubione góry: Alpy

Re: Grosglockeren w czerwcu 2017

Śr 03 maja, 2017

Wstępnie byłbym chętny na wejście, dojazd na własną rękę. Termin muszę znać z ok miesięcznym wyprzedzeniem żebym mógł zaplanować wolne.

admiral
 
Posty: 16
Dołączył(a): Cz 26 wrz, 2013
Lokalizacja: Wadowice
Ulubione góry: Tatry

Re: Grosglockeren w czerwcu 2017

Cz 04 maja, 2017

Witam ja również byłbym chętny tylko jak kolega muszę znać termin wcześniej żebym zaklepał sobie urlop no i przydało by się parę szczegółów dogadać :)

damian2510
 
Posty: 11
Dołączył(a): Pt 15 mar, 2013
Ulubione góry: karkonosze

Re: Grosglockeren w czerwcu 2017

Cz 04 maja, 2017

Witam


Podbijam temat . Jaki termin ?? Jestem z Dolnego Sląska ktoś by jechał z moich okolic ?

roslina
 
Posty: 14
Dołączył(a): Cz 18 sie, 2016
Ulubione góry: Tatry

Re: Grosglockeren w czerwcu 2017

Pt 05 maja, 2017

Heja termin to napewno poczatek września czyli coś pomiędzy 1 a 5 admirał sorki ale nie mogę coś odpisać na pw niewiem o co chodzi... napewno się dogadamy jeśli masz jakieś propozycje to pisz

Pozdrawiam

roslina
 
Posty: 14
Dołączył(a): Cz 18 sie, 2016
Ulubione góry: Tatry

Re: Grosglockeren w czerwcu 2017

So 06 maja, 2017

Do admirał mam jakiś problem z odpisywaniem na pw kurcze nie wiem o co chodzi wychodzi mi ze wybrany użytkownik "admirał " nie istnieje podaje mój mail r5ia@o2.pl
Mnie niestety niema w kraju i musze korzystać z internetu z telefonu

roslina
 
Posty: 14
Dołączył(a): Cz 18 sie, 2016
Ulubione góry: Tatry

Re: Grosglockeren w czerwcu 2017

So 06 maja, 2017

Będę kombinować żeby odpisać na.maila prywatnego

admiral
 
Posty: 16
Dołączył(a): Cz 26 wrz, 2013
Lokalizacja: Wadowice
Ulubione góry: Tatry

Re: Grosglockeren w czerwcu 2017

So 06 maja, 2017

Roslina, ok nic się nie dzieje jeszcze jest sporo czasu. Co do tego że nie możesz odpisać na pw to nie mam pojęcia o co chodzi. Wysłałem wiadomość na maila.

feler 11
 
Posty: 27
Dołączył(a): N 18 wrz, 2016
Ulubione góry: Alpy

Re: Grosglockeren w czerwcu 2017

So 06 maja, 2017

postaram sie o wolne w tym terminie i bym sie podlaczyl na miejscu. Na razie obserwuje temat.

Następna strona
Powrót do Propozycje wypraw i wyjazdów

Kto przegląda forum

Użytkownicy przeglądający ten dział: Brak zidentyfikowanych użytkowników i 2 gości