Tatry po kilku latach przerwy

Dyskusje o górach i turystyce górskiej. Jeśli Nie Wiesz gdzie napisać, istnieje duża szansa że należy to zrobić właśnie tu.

Moderator: Moderatorzy

Ajkub

Ulubione góry: Karkonosze

Tatry po kilku latach przerwy

Cz 16 mar, 2017

Witam serdecznie!

Korzystając z nadarzającej się okazji chciałbym pod koniec kwietnia i w weekend majowy wybrać się w Tatry. Ostatni raz byłem w tych pięknych górach zimą i nie osiągnąłem nic więcej poza wejściem na Kasprowy z Kuźnic, chodzenie dolinkami, a także zdobycie Grzesia. Nie mam wielkiego doświadczenia zimowego, a pewnie pod koniec kwietnia aura będzie nadal mocno zimowa. Mam raki, nie mam czekana i dlatego za wysoko nie zamierzam wchodzić. Wyjazd ma być rekonesansem przed urlopem letnim, który także chce spędzić w Tatrach.

Plan wstępny ułożyłem. Pierwsze 7 dni będę chodził samotnie i mogę pozwolić sobie na dużo więcej niż później.

dzień 1: Zakopane - Dolina Chochołowska (schronisko)
dzień 2: Polana Chochołowska - Grześ - Rakoń - jak się da i czas pozwoli Wołowiec (+ powrót)
dzień 3: Polana Chochołowska - Polana Trzydniówka - Trzydniowiański Wierch - Kończysty Wierch (+ powrót)
dzień 4: Polana Chochołowska - Iwaniecka Przełęcz - Ornak - schronisko na Hali Ornak + (Smreczyński Staw)
dzień 5: Hala Ornak - wycof do ścieżki nad Reglami - Miętusi Przysłop - Wielka Polana - Polana Strążyska - Sarnia Skała
dzień 6: Kuźnice - Hala Kondratowa - Przełęcz pod Kopą Kondracką - Kondracka Kopa
dzień 7: Kuźnice - Boczań - Murowaniec - Kasprowy Wierch

Na następne dni dołącza do mnie żona, dlatego muszę spuścić z tonu. Niemniej chciałbym z nią wyjść gdzieś wyżej. Myślę, że stawy jej się spodobają, bo kiedyś bardzo jej się podobał Czarny Staw Gąsienicowy i jego okolice.

Pomyślałem o takim czymś:
dzień 8: Wierch Poroniec - Rusinowa Polana - Gęsia Szyja - Psia Trawka - Brzeziny
dzień 9: Palenica Białczańska - Morskie Oko - Czarny Staw pod Rysami (+ powrót)