Tanie buty na Bieszczady dla amatora

Jakie buty kupić? Jaka kurtka jest najlepsza? Czy w tym śpiworze nie będzie mi za zimno? Jak naprawić plecak? Lina podwójna czy pojedyncza?

Moderator: Moderatorzy

navyblue

Ulubione góry: Beskidy

Tanie buty na Bieszczady dla amatora

Wt 05 cze, 2018

Siemka. Pod koniec lata wyjadę w Bieszczady. Jestem zupełnym amatorem wędrówek. No i szukam butów, ale niedrogich. Chciałem spytać, czy te by się nadawały: BUTY TREKKINGOWE TERREX SWIFT SOLO BB1993 ADIDAS ?

Ale uwaga: but adidas solo ma kilka wersji i są jakoś w cenie od 200 do 500 zł. Pytam o taką chyba najnowszą i najtańszą: BB1993

-usunięty link do sklepu-
Z góry dziękuję

Beska

Ulubione góry: wszystkie, w których da się odetchnąć od zgiełku

Re: Tanie buty na Bieszczady dla amatora

Wt 05 cze, 2018

Ja bym w Adasiach nie poszła w góry - nie jest to firma, która jakoś specjalizuje się w trekkingu - Bieszczady czy Beskidy, specjalnych trudności niby nie ma (chyba, że się ślizga na błocie), ale chodzi o komfort dla stopy przy kilkugodzinnym nieco innym obciążeniu niż chodzenie po płaskim - te mi nie wyglądają na specjalnie dopasowane i chroniące stopę, stawy itd. i ta podeszwa wygląda na cienką (kamienie) i śliską (trawa z rosą).
Już bym już chyba postawiła na obuwie z marketu sportowego na Dec :wink: w tej cenie znajdziesz tam buty Que typu trekking niższe i wyższe, z jakąś chociażby ochroną na palce i w miarę trekkingową podeszwą.
Tyle jeszcze przed nami...
Góry jak góry, a Sherpowie to ciury, najważniejszy jest blues...

navyblue

Ulubione góry: Beskidy

Wt 05 cze, 2018

Dzięki za opinię. Rzeczywiście wyglądają rachitycznie ;-)

guitarMAN

Ulubione góry: beskid śląski, żywiecki, tatry

Pn 11 cze, 2018

ja posiadam buty z niższej półki z decathlonu "Quwchua" i jestem z nich bardzo zadowolony, chodzę w nich po beskidach oraz miałem okazję sprawdzić je w tatrach i doskonale się sprawdziły :)

Stanko

Ulubione góry: Karpaty

Śr 13 cze, 2018